[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.22″][et_pb_row _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text _builder_version=”3.27.4″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”]
Få hjälp med din IT-miljö
när du behöver.
Support
Vår support process börjar med att vi (via våra system) eller kunden upptäcker ett fel. Vi börjar med att registrea ärendet och sedan prioriterar vi ärendet enligt SLA som vi har kommit överrens med kunden. Alltid så att kunden får hjälp inom rätt tid och förväntan.
Några vanliga frågor vi får.
[fusion_faq filters=”” featured_image=”” cats_slug=”” exclude_cats=”” orderby=”date” order=”DESC” type=”” boxed_mode=”” border_size=”1″ border_color=”” background_color=”” hover_color=”” divider_line=”” icon_size=”” icon_color=”” icon_boxed_mode=”” icon_alignment=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” /]
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]